Termeni si conditii
CONTRACT
I. Prezentul contract se încheie între:
1. SC ESIO ACADEMY GROUP SRL cu sediul in BUCURESTI SECTOR 6, STR. NICOLAE FILIMON NR. 30, BL. 17 SC. 1, AP. 50, CUI 45164780, număr de înmatriculare la Registrul Comerțului J40/19030/03.11.2021, denumită în continuare "Prestator",
și
2. Cumpărătorul unuia sau mai multor cursuri, achiziționate prin intermediul platformei esioacademy.getcourse.ro, în calitate de Beneficiar.
II. OBIECTUL CONTRACTULUI
2.1. Obiectul contractului îl constituie prestarea de servicii de instruire de către Prestator Beneficiarului, respectiv furnizare a unuia sau mai multor cursuri de educație investițională, prin intermediul platformei de cursuri esioacademy.getcourse.ro, în schimbul plății de către Beneficiar a prețului menționat pe platformă pentru cursurile respective.
2.2. Cursurile se desfășoară în mediu online, prin vizionarea modulelor video, punerea la dispoziție a materialelor scrise, ședințe de implementare și consiliere prin canalul de Discord înființat de către Prestator.
2.3. Cursul ”Analiză tehnică avansată Smart Money Concept” are tematica următoare:
- Interpretarea graficelor folosind metoda SMC, ICT, Supply & Demand (tradingul instituțional)
- Identificare zone unde prețul este Premium sau la Discount
- Identificarea schimbărilor de trend
- Formațiuni grafice și interpretarea lor
- Formațiuni de lumânări care marchează minimul și maximul
- Strategie A-Z
- Risk Management
- Gestionarea emoțiilor aplicată în domeniul tranzacționării;
- Acces la comunitate, întâlniri periodice și analize de piață de două ori pe săptămână.
2.4. Cursul ”Venituri pasive și investiții pe termen lung” are tematica următoare:
- generare venituri pe termen lung
- instrumente financiare de bază și instrumente financiare derivate - definiție și randamente
- abordarea riscurilor în portofolii
- evitarea instrumentelor cu volatilitate ridicată
- brokeri - definiție/ categorii
- ETF - compunere și riscuri
- hedging
- creare portofoliu
- comisioane și plăți
- administrarea și alocarea capitalului în portoliu
- risk management
- piața crypto și lumea NFT-urilor
2.5. Cursul ”Analiza graficelor: Tehnica Retail” are tematica următoare:
- Instrumente financiare și explicarea celor derivate
- Profit pe depreciere
- Platforma MT4: descărcare, instalare și elementele cheie ale acesteia
- Deschidere cont demo la un broker pentru practică în condiții de siguranță
- Trenduri, impulsuri, corecții. Evidențierea acestora și intrarea țn tranzacții
- Analiza completă multi time-frame pentru poziționare corectă în piață
- Niveluri de suport și rezistență și inițierea de tranzacții în urma confirmărilor
- Risk management și formațiunile grafice de continuare sau de întoarcere a trendului
- Psihologia în tranzacționare, controlul emoțiilor înainte, în timpul și după ce s-a inițiat o investiție.
2.6. Cursurile ”Analiză tehnică avansată Smart Money Concept” și ”Venituri pasive și investiții pe termen lung” beneficiază fiecare de câte o ședință de grup de implementare, care se va desfășura live, fiecare cu durata de o oră. Ședințele de implementare se organizează lunar de către Prestator, în funcție de numărul de cursanți care au finalizat parcurgerea cursurilor. Beneficiarul are obligația sa anunțe secretariatul Prestatorului la numărul de telefon 0752 318 670, pentru a fi inclus în prima ședință de implementare disponibilă. Datele concrete ale ședințelor de implementare vor fi anunțate pe canalul de Discord al Prestatorului, fiecare la secțiunea specifică.
III. DURATA CONTRACTULUI
3.1. Prezentul contract intră în vigoare data achiziționării și plății cursului, și încetează la data ștergerii contului de pe platformă de către Beneficiar.
3.2. Beneficiarul va primi acces instantaneu la platformă în cazul plății integrale a prețului prin intermediul platformei. În situația facturării separate a cursurilor de către secretariatul Prestatorului (în cazul unor reduceri suplimentare sau achitării în rate a prețului), accesul va fi acordat Beneficiarului în termen de 24 ore de la data virării integrale a prețului în contul Prestatorului.
IV. PREȚUL CONTRACTULUI
4.1. Prețul cursului este cel menționat pe platformă, și se achită online, urmând ca în termen de o zi lucrătoare, Prestatorul să trimită factura fiscală către Beneficiar.
4.2. În situația în care Prestatorul acordă reduceri suplimentare ale prețului specificat pe platformă, sau în cazul în care părțile convin achitarea prețului în rate, Prestatorul va emite factură proformă ce va cuprinde cursurile achiziționate, prețul acestora și/sau cuantumul și scadența ratelor stabilite. Factura fiscală va fi emisă după achitarea integrală a prețului. Până la încasarea integrală a prețului, Beneficiarul nu va avea acces la cursurile achiziționate.
4.3. Beneficiarul poate renunța la cursul/cursurile achiziționate și poate solicita returnarea prețului achitat, numai până în momentul accesării oricăruia dintre ele, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data achiziționării acestora. Momentul accesării cursului/cursurilor este marcat în sistemul informatic al platformei, fiind determinat de bifarea de către Beneficiar a căsuței corespunzătoare, ce se găsește la finalul primului modul video al cursului achiziționat sau al oricăruia dintre cursurile ce alcătuiesc pachetul de cursuri.
4.4. Orice cerere de restituire a prețului cursului va fi comunicată secretariatului Prestatorului, împreună cu numărul contului bancar în care urmează să se restituie suma achitată.
4.5. Restituirea prețului se va face în termen de 5 zile lucrătoare de la data comunicării solicitării.
V. OBLIGAȚIILE PĂRȚILOR CONTRACTANTE
5.1. Prestatorul are următoarele obligații:
a) să organizeze procesul de instruire cu traineri specializați în tranzacționarea pe piețele financiare, cu respectarea programei menționate la pct. 2.3 – 2.5;
b) să acorde Beneficiarului accesul la cursurile achiziționate;
c) să mențină platforma de cursuri în condiții optime de funcționare;
d) să pună la dispoziția Beneficiarului suportul de curs și orice alte materiale informative;
e) să restituie integral prețul cursului în situația prevăzută în paragraful 4.3-4.5;
f) să organizeze ședințele de implementare ale cursurilor;
g) să respecte confidențialitatea datelor personale ale Beneficiarului.
5.2. Beneficiarul are următoarele obligații:
a) să achite integral prețul cursului;
b) să anunțe pe Prestator când a finalizat parcurgerea cursului/cursurilor achiziționate, pentru a putea fi inclus în ședințele de implementare;
c) în cadrul ședințelor de implementare, să solicite trainerului clarificarea tuturor informațiilor și a aspectelor neclare;
d) să urmărească datele ședințelor de implementare pe canalul de Discord al Prestatorului;
e) să nu înregistreze sau să copieze modululu video și/sau materialele scrise prin orice mijloace tehnice audio-video;
f) să nu comunice unor terțe persoane linkul de acces la platforma de cursuri și credențialele.
VI. RĂSPUNDEREA CONTRACTUALĂ
6.1. Informațiile, opiniile, comentariile sau materialele prezentate în cadrul cursului sau în ședințele de implementare nu sunt și nu pot fi considerate sfaturi de investiții, nu pot fi considerate recomandări de cumpărare, vânzare sau acumulare a unui anumit instrument financiar.
6.2. Considerăm că este normal să vă avertizăm cu privire la riscurile ridicate pe care le implică tranzacționarea și investițiile în instrumente financiare (acțiuni, indici bursieri, mărfuri, valute și alte produse financiare derivate). Prioritar este să înțelegeți toate riscurile implicate și să luați în calcul nivelul de experiență și situația dumneavoastră financiară. Performanțele din trecut ale instrumentelor financiare nu reprezintă garanții ale performanțelor viitoare.
6.3. Anterior încheierii prezentului contract, Beneficiarului a fost informat că Prestatorul nu este organizat ca o societate de servicii de investiţii financiare (SSIF) și nu desfășoară asemenea activități sau orice alte activități similare/conexe. De asemenea, Beneficiarul a fost informat că activitatea Prestatorului nu intră sub incidența Legii nr. 126/2018 privind piețele de instrumente financiare, act normativ care transpune în legislația română Directiva UE nr. 65/2014 privind piețele de instrumente financiare (MiFID II), a Regulamentului UE nr. 600/2014 privind piețele instrumentelor financiare (MiFIR), Regulamentului comun ASF/BNR nr. 10/4/2018, care asigură transpunerea Directivei 593/2017. Beneficiarul semnează în cunoștință de cauză, acceptă acest fapt și declară că nu va solicita sfaturi și recomandări investiționale/de tranzacționare, orice discuții pe această temă în cadrul seminarelor/ cursurilor, dar și după finalizarea acestora, având caracter educațional și/sau informativ, fără a obliga în vreun fel Prestatorul și angajații/colaboratorii săi.
VII. PROPRIETATEA INTELECTUALĂ
7.1. Toate drepturile decurgând din proprietatea intelectuală asupra cursurilor, precum şi a oricărui material scris, audio, video sau software folosit de Prestator în procesul de instruire aparţin Prestatorului sau titularului acestor drepturi.
7.2. Este interzisă orice reproducere, de orice fel, prin orice mijloace, a materialelor menţionate anterior. În cazul în care Beneficiarul încalca aceasta obligaţie, el va răspunde în conditţile Legii nr. 8/1996 privind drepturile de autor şi drepturile conexe.
VIII. DATELE CU CARACTER PERSONAL
8.1. Prin încheierea prezentului contract, Beneficiarul își dă acordul pentru utilizarea datelor cu caracter personal ale sale, astfel cum sunt definite de legislația în vigoare, în orice modalitate (scris, electronic etc) si pentru utilizarea lor în toate sistemele Prestatorului, necesare în vederea executării prezentului contract, pe toată durata și ulterior incetării acestuia conform legislației în vigoare.
8.2. Prestatorul declară că respectă normele și obligațiile impuse de dispozițiile în vigoare, privind protecția datelor cu caracter personal.
8.3. Prestatorul este conștient de faptul că normele europene din Regulamentul UE 679/2016 se aplică oricărui operator de date sau împuternicit situat în Uniunea Europeană și oricărei persoane care prelucrează date cu caracter personal ale persoanelor vizate situate în Uniunea Europeană sau care le furnizează servicii. Prin urmare, Prestatorul confirmă respectarea deplină a următoarelor prevederi, inclusiv dar fără a se limita la:
a) Capacitatea de a respecta drepturile persoanelor vizate privind accesul la date, ștergerea, corectarea sau transferul datelor personale;
b) Informarea în caz de incident de securitate a datelor a tuturor destinatarilor relevanți, într-un interval maxim de 72 ore și, în cazul Prestatorului nu mai târziu de 24 ore de la momentul în care o astfel de încălcare a securității datelor a ajuns în atenția acestuia
c) Îndeplinirea tuturor îndatoririlor obligatorii privind documentarea conformării cu Regulamentul (UE) 2016/ 679
8.4. Datele cu caracter personal nu pot deveni accesibile sau comunicate unor terțe părți neautorizate sau puse la dispoziție spre utilizare într-un alt mod. Prin urmare, Prestatorul va lua toate măsurile tehnice și în special organizatorice necesare, în ceea ce privește obligațiile asumate prin această clauză:
a) Va împiedica persoanele neautorizate să obțină acces la sistemele de prelucrarea datelor cu care sunt prelucrate sau utilizate datele cu caracter personal;
b) Va preveni utilizarea fără autorizație a sistemelor de prelucrare a datelor;
c) Se va asigura că persoanele care au dreptul să utilizeze un sistem de prelucrare a datelor au acces numai la datele la care au Drept de acces și că datele cu caracter personal nu pot fi citite, copiate, modificate sau eliminate fără autorizație în cursul prelucrării sau utilizării și după stocare;
d) Se va asigura că datele cu caracter personal nu pot fi citite, copiate, modificate sau eliminate fără autorizație în timpul transmiterii electronice sau transportului și că este posibil să verifice și să decidă către care organisme se dorește să se efectueze transferul datelor cu caracter personal prin mijloace de transmitere a datelor;
e) Se va asigura că poate verifica și stabili dacă și de către cine au fost introduse, modificate sau eliminate datele cu caracter personal în/din sistemele de prelucrare a datelor;
f) Se va asigura că, în cazul unei acțiuni de prelucrare a datelor cu caracter personal, datele sunt prelucrate strict în conformitate cu termenii și condițiile contractuale;
g) Se va asigura că datele cu caracter personal sunt protejate de distrugere sau pierdere accidentală;
h) Se va asigura că datele colectate în scopuri diferite pot fi prelucrate separat.
IX. FORȚA MAJORĂ
9.1. Forţa majoră exonerează părţile de răspundere în cazul în care aceasta este dovedită în condiţiile legii. Partea care, din cauză de forţă majoră, nu îşi poate respecta obligaţiile contractuale va înştiinţa în scris cealaltă parte contractantă, în termen de cel mult 5 zile de la data încetării situaţiei de forţă majoră.
X. SOLUȚIONAREA LITIGIILOR
10.1. Părţile contractante vor depune toate diligenţele pentru rezolvarea pe cale amiabilă a neînţelegerilor ce se pot ivi între ele cu ocazia executării contractului.
10.2. Dacă rezolvarea pe cale amiabilă nu este posibilă, părţile se pot adresa instanţei de judecată competente, potrivit legii.
XI. ÎNCETAREA CONTRACTULUI
11.1. Prezentul contract poate înceta în următoarele condiţii:
a) prin acordul de voinţă al părţilor;
b) prin reziliere.
11.2. În cazul în care una dintre părţi nu îşi respectă obligaţiile asumate prin contract, partea lezată poate cere rezilierea contractului.
11.3. Rezilierea prezentului contract nu va avea nici un efect asupra obligațiilor deja scadente între părțile contractante.
11.4. Prevederile prezentului articol nu înlătură răspunderea părții care în mod culpabil a cauzat încetarea contractului.
XII. CLAUZE SPECIALE
Părţile contractante pot stabili prin act adiţional şi alte clauze contractuale, dacă acestea nu sunt contrare legii.
XIII. DISPOZIȚII FINALE
13.1. Părţile declară că între ele nu a mai intervenit nici o altă întelegere şi ca prezentul contract este singurul contract intervenit între Prestator şi Beneficiar.
13.2. Orice alte declaraţii/acorduri anterioare, indiferent dacă sunt în forma scrisă sau orală, nu produc nici un fel de efecte juridice între părți decât în măsura în care ele sunt incluse şi în prezentul contract.
13.3. Părţile se obligă să nu transmită în nici un fel, către terţe persoane, drepturile şi obligaţiile sale rezultând din prezentul contract.
13.4. Prezentul contract se consideră semnat prin acordul exprimat de către Beneficiar cu ocazia achiziționării cursului, exprimat prin bifarea căsuței corespunzătoare.